✓ Kostnadsfria byten & returer
✓ 60 dagars ångerrätt
Det är mycket enkelt att byta/returnera handskarna:
- Klicka på ”REGISTRERA RETUR” nedan och välj sedan en av de fyra returorsakerna (fel storlek, inte vad jag förväntade mig, produkten är skadad, fel produkt).
Viktigt! Om produkten är trasig/skadad, skicka först en bild på skadan till info@schwartz-vonhalen.se, inklusive ditt beställningsnummer (returnera inte handskarna än). Vi kontaktar dig så snart som möjligt.
- Fyll sedan i dina uppgifter och skriv ut returformulär et och returetiketten (dessa kommer även att skickas via e-post). Glöm inte ditt returformulär, annars kommer vi inte att kunna behandla din retur!
3. Lämna sedan in paketet hos en av de 750 DPD Pickup Parcelshops i landet.
Klicka här för att hitta din närmaste.
(Om din produkt är skadad, vänligen kontakta oss först via info@schwartz-vonhalen.se)
VIKTIGT! LÄS DENNA INFORMATINO NOGGRANT:
Presentask, lädergel & bomullspåse
Alla handskar (både byte till en annan storlek eller återbetalning) måste skickas i originalpresentasken, inklusive lädergel och bomullspåse. Se till att lägga presentasken i en robust kartong, så att den inte skadas under returen (helst samma kartong som den levererades i). Om presentasken är skadad eller om lädergelen eller bomullspåsen saknas, kan vi inte behandla returen.
Handskar i originalskick
Alla handskar måste returernas i ursprungligt, oanvänt, ovikt skick. Handskarna får på inget sätt vara fläckiga, vikta, skrynkliga, använda eller skadade. Se även till att alla lappar och etiketter sitter kvar på handskarna. Även flyers och andra tillbehör ska returneras i ursprungligt och oanvänt skick. Om detta inte uppfylls, kommer inget byte eller ingen återbetalning att ske.
Returnera inom 60 dagar
Returer måste göras inom 60 dagar efter den ursprungliga leveransen. Beställningar som returneras efter mer än 60 dagar, kanske inte kommer att accepteras.
Glöm inte att bifoga ditt returformulär (som du får när du registrerar returen) i returförsändelsen, annars kommer lagret inte att kunna behandla returen.